Belgische telers produceren groenten en fruit van hogere kwaliteit dankzij digitaal platform Care4Growing en Salesforce
Partners Partners Hoe kom je tegemoet aan de nieuwe norm voor klanttevredenheid? COVID-19 heeft de verwachtingen van consumenten grondig veranderd, en daar hebben ook serviceteams hun manier van werken op aangepast. Klanttevredenheid kreeg een nieuwe dimensie. Serviceteams moeten zich heruitvinden met oog op de toekomst.
Partners Partners Een efficiënter contactcenter dankzij slimme prognoses, planning en slim personeelsbeheer Als organisatie inschatten hoeveel servicecases je kan verwachten, of de juiste medewerkers op het juiste moment inschakelen op het juiste kanaal... Veel organisaties zoeken naar de ultieme oplossing om hun personeel beter in te zetten en hun contactcenter efficiënter te runnen. Want een efficiënt contactcenter leidt tot een betere customer experience.
Partners Partners AI helpt salesmensen zich aan te passen na coronacrisis De coronacrisis had het voorbije anderhalf jaar een enorme impact op het werk van salesmensen. Verkopers moeten zich flexibel opstellen en nog meer het vertrouwen winnen van hun klanten, die zelf ook door een moeilijke periode gingen. "Gelukkig heeft corona onze digitale evolutie een duw in de rug gegeven. Dankzij het gebruik van AI en de juiste data kunnen salesmensen nog meer inspelen op de noden van hun klanten", zegt Gianni Cooreman, verantwoordelijk voor het Solution Advisor team in België en Luxemburg.
Partners Partners Drie redenen waarom omscholing na de pandemie een prioriteit moet zijn De COVID-19-pandemie heeft de digitale transformatie van bedrijven en sectoren versneld, maar ook de vaardigheidskloof en andere ongelijkheden verder vergroot. Nu bedrijven geleidelijk herstellen en economieën met toenemende werkloosheid worden geconfronteerd, is het tijd om in mensen te investeren.
Partners Partners Pandemie deed veel bedrijven het belang van digitaal verkopen inzien Het coronavirus bracht niet alleen grote medische uitdagingen mee, ook voor sales en marketingmensen wereldwijd was het aanpassen. "Voor veel bedrijven was 'digitaal verkopen' een nieuw gegeven", vertelt Hendrik Isebaert, COO bij Showpad. Samen met Salesforce zorgde het innovatieve sales enablement-bedrijf voor de nodige digitale sales oplossingen bij hun klanten.
Partners Partners Nieuwe manieren van werken vragen om nieuwe verantwoordelijkheden Door Max Swerdlow, country leader bij Salesforce België & Luxemburg
Partners Partners Hoe AI-gedreven voorspellingen bedrijven en de toekomst van werk transformeren Door Carmina Coenen, Deputy Country leader bij Salesforce België & Luxemburg